GARDEREN - Voetbalvereniging De Veluwse Boys heeft een nieuwe hoofdsponsor. Netwerkspecialist Wentzo prijkt de komende drie jaar op het rood-gele shirt van de Garderense voetballers.
“We zijn al jarenlang buren en hadden al warme banden met de club”, vertelt Reino Wentzel van Wentzo. “We waren al sponsor en er spelen een aantal medewerkers van Wentzo in het eerste team van De Veluwse Boys. Het hoofdsponsorschap van de vereniging is een mooie, volgende stap.”
Wentzo ontwerpt, realiseert en onderhoudt (internet)netwerken voor onder meer onderwijsinstellingen, zorgorganisaties en bedrijven zoals McDonald’s, Wehkamp en Jaarbeurs. Bij het bedrijf werken meer dan 70 medewerkers, waaronder veel netwerk engineers en specialisten.
“Als netwerkbedrijf willen we van betekenis zijn voor klanten, medewerkers en de wereld om ons heen. Dit sponsorschap sluit daar naadloos bij aan. Verenigingen zoals De Veluwse Boys spelen een verbindende rol in de lokale gemeenschap. Bovendien vinden we het belangrijk om sport- en beweegactiviteiten te stimuleren”, zegt Martijn Wentzel.
Afgelopen zaterdag speelde De Veluwse Boys voor het eerst met de naam Wentzo op de borst. Een mooie sfeeractie voor de aftrap, de shirt onthulling door een erelid én de overhandiging van een ingelijst shirt, gaven de dag een extra feestelijk tintje.
Meer informatie over Wentzo is te vinden op www.wentzo.com